ANTIKVARIÁT - ABSI.cz   ONLINE  ANTIKVARIÁT POUZE NA INTERNETU "www.ABSI.cz" 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

KONTAKTY

Michael Linx - LINX & partneři
Kamýcká 1196
165 00 Praha - Suchdol
tel: 603 426 158
fax: není a asi ani nebude
info@absi.cz
jsme plátci DPH a na webu jsou konečné ceny


PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
platební a dodací podmínky
  1. platební a dodací podmínky

    1. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY fy. Linx Michael – ANTIKVARIÁT

      1. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY fy. Linx Michael – ANTIKVARIÁT

        Kamýcká 1196, Praha - Suchdol, 165 00

        ANTIKVARIÁT

        www.absi.cz

        IČO: 40578267 DIČ: CZ510410151

        e-mail:info@absi.cz

        1. OBECNÉ PODMÍNKY

        Tyto dodací a platební podmínky platí pro všechny obchodní vztahy obchodní společnosti upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1. zákona č. 89/2012 Sb. Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, je provozován na webové stránce www.absi.cz

        A. Dodávky (odběr) veškerého zboží se řídí ustanoveními platného Obchodního zákoníku a právním řádem České republiky.

      2. B. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

        C. Veškeré knihy jsou vyobrazeny na e-shopu ANTIKVARIÁTU, tak aby byl vidět skutečný stav knihy, popřípadě další popis knihy. Knihy jsou vždy v originále vyobrazeny náhledovou fotografií, která dokumentuje stav knihy. Téměř všechny knihy jsou již použité (vyřazené nakoupené knihy z knihoven, pozůstalostí a podobně) pokud to není výslovně zdůrazněno, že se jedná o novou a nepoužitou knihu.

        D. Knihy prodávané v ANTIKVARIÁTU jsou vždy totožné s fotografií a jsou vždy po jednom svazku. Knihy nabízené v sekci „ŠKOLNÍ PŘÍRUČKY – NOVÉ“ jsou s vlastní produkce LINX & spol. jsou nabízené až do vyprodání zásoby.

        E. Knihy zasíláme poštou, Zásilkovnou,s.r.o., nebo osobní výdej na vlastním výdejním místě: Brandejsovo náměstí 7,PRAHA 6 - SUCHDOL, paní Trčková mobil: 723 748 592

        2. OBJEDNÁNÍ, DODÁNÍ A ODBĚR ZBOŽÍ

        A. Antikvariát převezme pouze objednávku přes objednávkový formulář na www.absi.cz     a odsouhlasení těchto platebních a dodacích podmínek. Objednávka  je závazná a objednatel se vzdává čtrnáctidenní lhůty na možnost odstoupení od objednávky, a proto antikvariát bude vyřizovat objednávku co nejdříve. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne odeslání zboží bez udání důvodů a zaslat neprodleně zpět, ale vždy kompletní, pokud není sjednáno jinak. Poštovné hradí zákazník.

        B. Není-li dohodnuto jinak, náklady na balné a dopravu nese kupující, jsou součásti ceny.

        C. Kupující přebírá odpovědnost za zboží od okamžiku, kdy je převezme fyzicky (od České pošty, doručovacích společností a pod...).

        D. Kupující je povinen převzít zboží, které je mu dodáno podle závazné objednávky.

        E. Pokud kupující zboží nepřijme, nese náklady na zpětnou dopravu do skladu a za skladné, opětovné doručení je doúčtováno na vrub objednavatele a objednavatel je evidován jako nespolehlivý zákazník našeho eshopu, jeho další objednávka bude možná pouze po úhradě předem a uhrazení nákladů dlužných nákladů spojených s marným doručením.

        F. Antikvariát neodpovídá za nedodání zboží včas v případě vyšší moci, dále v případě stávky, krádeže během dopravy či vyšší moci.

      H. Prodávají vždy informuje kupujícího o konečné ceně knih a nákladech na dopravu. Zasílá při ukončení objednávky potvrzující email na email kupujícího, tak jak byl uveden v závazné objednávce.

       

            1.  

          3. ZÁRUKY

          A. Prodávající poskytuje na veškeré zboží, prodávané antikvariátem, záruku dle platného zákona, pokud není dohodnuto jinak, zejména na kompletnost dodávky, proto vždy při porušení zásilky sepište protokol. (U pošty lze porovnat hmotnost).

          B. Tato záruka platí pouze za podmínek, že zboží je používáno normálním, řádným způsobem a v odpovídajících podmínkách.

          C. Záruční doba se počítá ode dne, který je uveden na daňovém dokladu či jeho fyzickým převzetím.

          D. Tuto záruku nelze uplatnit v případech poškození v důsledku přírodních katastrof a vyšších mocí (záplavy, blesk, mimořádná horka nebo mrazy atd...).

          E. Kupující je povinen zkontrolovat zboží ihned po jeho převzetí. Veškeré poškození během dopravy, ztracené zboží, chybné nebo poškozené součásti, neúplné dodávky atd. musí být ihned písemně oznámeny během tří pracovních dnů na adresu antikvariátu nebo např. emailem na: info@asi.cz.

      4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

      Zákazník, který jednostranně zruší kupní smlouvu, se zavazuje k úhradě vzniklých nákladů, např. zásilka byla již předána přepravci.

       

      5. REKLAMACE

      A. Poškozené zboží lze reklamovat a vrátit antikvariátu co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po převzetí zásilky včetně protokolu o poškození od přepravce, knihy z antikvariátu lze reklamovat pouze do 72 hodin od převzetí od přepravní firmy - pošty a pod. (prakticky to znamená ihned informovat emailem antikvariát) například neúplná kniha.

      B. Toto zboží bude prodávající firmou převzato k reklamaci pouze při současném předložení:

      a) příslušného daňového dokladu

      b) příslušného dodacího listu

      c) náležitého vysvětlení problému

      d) protokolu od přepravní firmy

      C. Případné výdaje za poštovné hradí v daném případě kupující.

      D. V případě oprávněné reklamace prodávající společnost rozhodne v součinnosti zákazníka, zda poškozené zboží opraví nebo vymění či vrátí peníze, nebo dle vzájemné dohody.

      E. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů a zaslat neprodleně zpět poštou (né na dobírku), ale vždy kompletní, pokud není sjednáno jinak.

      6. PLATBY

      A. Platba se provádí:

      a) bankovním převodem se splatností 14 dnů ode dne vystavení daňového dokladu. Datem rozhodným je datum připsáním na účet číslo 2100225353/2010 (IBAN CZCZ17 2010 0000 0021 0022 5353, BIC: FIOBCZPPXXX)

      c) dobírkovou fakturou číslo účtu 2100225353/2010 (IBAN CZCZ17 2010 0000 0021 0022 5353, BIC: FIOBCZPPXXX)

      B. Pokud platba bankovním převodem nebude uskutečněna v dohodnutém termínu, kupující se zavazuje zaplatit dodávající firmě smluvní penále1% z celkové částky po dnu splatnosti faktury až do dne celkové úhrady nebo zrušení objednávky, minimálně 80,- Kč bez DPH.

      C Jestliže kupující neuhradí zboží během pěti (5) dnů od příslušného data splatnosti uvedené na Daňovém dokladu, bude dodavatel oprávněn zrušit objednávku.

      7. VLASTNICTVÍ ZBOŽÍ

      Prodávající firma zůstává majitelem veškerého zboží (knih), pokud nejsou uhrazeny všechny relevantní účty, a to i v případě, že došlo k dalšímu prodeji tohoto zboží. Po vyrovnání a převzetí zboží (knih) se stává kupující majitelem zboží (knih) bez ohledu jak s nim dále naloží, za což prodávající nenese žádnou další zodpovědnost.

      8. SLEVY

      Případné slevy jsou po vzájemné dohodě mezi prodávající společností a kupujícím možné, jde-li o trvalé dodávky nebo velký objem dodávky.

      9. NEDORUČENÉ ZÁSILKY
      Pokud se zásilka vrátí jako nedoručená bez našeho zavinění (pošta adresáta nenašla, nevyrozuměla o uložení zásilky, zákazník zásilku nedopatřením nebo úmyslně nepřevzal, ap.), odešleme zákazníkovi zprávu e-mailem s žádostí o informaci, jak dále s jeho objednávkou naložit. Odpověď na tuto výzvu očekáváme v termínu 3 dnů od odeslání zprávy.

      Jestliže nás zákazník požádá o opětovné odeslání zásilky, doúčtujeme k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné jako při prvním odeslání.

      Opětovné odeslání nedoručené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem.

      Pokud zákazník na naši výzvu v navrženém termínu neodpoví, objednávku stornujeme. V tomto případě budou další nákupy zákazníka v e-shopu možný pouze po zaplacení zboží předem (převodem).  .

      Zákazník, který nepřevezme zásilku kterou si objednal na DOBÍRKU na poště, či od doručovací společnosti, bude zařazen do seznamu zákazníků, kteří takto činní u eshopu www.absi.cz , a veškeré další nákupy v našem eshopu budou vždy vyžadovány na platbu předem.

      10. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

      Kupující nabývá vlastnictví zaplacením celé kupní ceny zboží.

      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/1/, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa http//www.cou.cz , nebo on-line esc@coi.cz

     

    1.  

      Prodávající prohlašuje, že je oprávněn prodávat zboží na základě živnostenského oprávnění ze dne 17.04.1996 vydaného Městskou části Praha 6.

      Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

      Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to realizaci práv a povinností z kupní smlouvy.

      Kupující bere na vědomí, že poskytl pravdivé údaje pro zpracování kupní smlouvy.

      Kupující bere na vědomí, že veškeré doklady budou zasílány v elektronické podobě – hlavně pro platby předem.

      Prodávající při odeslání zboží – knih přibaluje tištěný Daňový doklad.

      Kupující má právo odmítnout zásilku, která je zjevně poškozená a je povinen s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky a kopii tohoto protokolu zaslat elektronicky na info@absi.cz. Prodávající v tomto případě nemá nárok požadovat náhradu od kupujícího na zasílací náklady.

      Kupující a prodávající mohou sjednat v vzájemné schodě i odlišné podmínky.

    2.  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

     

     

  2.  

 

 

Y2ZjN